Блог статистикасы
195
Жазбалар
5007
Өтініштер
202160
Келушілер
Облыстық Басқармалар
(жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын)
Областные управления и департаменты
(финансируемые из республиканского бюджета)

Қарасу АІІБ


Жолақ: Өзекті


Қайрат Дүтпаев: "шетелдіктер үшін көші-қон ережесі оңайырақ болды»


Елдің көші-қон заңнамасы Қазақстанға келетін шетел азаматтары мен азаматтығы жоқ адамдардың болуын оңайлату стронына өзгерді.

Елдің көші - қон саясатын жаңғырту туристік және инвестициялық тартымдылықты арттыруға бағытталған, - деді Қазақстан Президенті Қ. Тоқаев Алматы қаласында сөйлеген сөзінде.

Бұл өзгерістер жергілікті жерлерде қалай жұмыс істейтінін Қостанай облысы полиция департаментінің көші-қон қызметінің бастығы полковник Қайрат Дүтпаев айтып берді. 

- Көші-қон заңнамасының өзгеруі 2020 жылдың 10 қаңтарынан бастап заңды күшіне енді. Енді шетелдіктерді тіркеу ұғымы толығымен жойылады. Олар 30 күнтізбелік күн ішінде елде болуы мүмкін, - деп атап өтті полиция полковнигі.   


- Қайрат Тұрғұлұлы, тіркеудің күшін жоюмен не өзгерді? 


- Енді шекарада бұған дейін болған көші-қон картасын толтырудың қажеті жоқ. Көші-қон карталары айналымнан толығымен алынады. Бұл дегеніміз, Қазақстанға кіру кезінде шетелдік шекаралық бақылаудан өту кезінде 30 күнге дейін есепке автоматты түрде қойылады. Оның паспортында елге келу күнін белгілейтін күні-мөртабан қойылады. 

Бұл ретте шетелдіктің полицияда тіркелу сияқты міндеті жоқ.  Бұл міндет заң бойынша қабылдаушы Тарапқа (жеке және заңды тұлғаға) жүктеледі. 

Бұл ретте қабылдаушы Тарап шетелдік азаматтың келгені туралы үш жұмыс күні ішінде көші-қон қызметін хабардар етуге міндетті. 


- Көші-қон қызметін қалай хабарлауға болады? 

- Үш жол бар: 

-Визалық-көші-қон порталы арқылы хабарлауға болады (1 сурет, 2 сурет) 

- электрондық үкімет порталы арқылы)

Егер сіз бұл әдісті таңдасаңыз, онда қабылдаушы Тарапқа электрондық цифрлық қолтаңба жеткілікті. 

- сондай-ақ жазбаша хабарлауға болады. Бұл үшін қабылдаушы Тарап шетелдік азаматтың келгені туралы жазбаша хабарлай отырып, көші-қон қызметіне жүгінеді. Өтініш еркін нысанда жазылады. 

ҚР-ға визалар бойынша келетін шетелдік азаматтар да жеке есепте тұрудан босатылады, сондай-ақ визаның өзі де елде уақытша тұруға рұқсаты бар.  


- Шетелдік 30 күн елде болған соң не істеу керек?

 

- Егер шетелдік рұқсат етілген елде болған соң 30 күн қалуға ниет білдірсе ( жұмысқа, емделуге, оқуға және т.б.), онда ол уақытша тұруға рұқсат (РВП) ала отырып, өзінің болуын ұзарта алады, ол оған елде бір жылға дейін болуға құқық береді. Бұл рұқсаттың ең ұзақ мерзімі.  

РВП үшін негіз – еңбек қызметіне рұқсат (заңдастыру), жергілікті атқарушы органдар берген рұқсат, оқу немесе медициналық мекеменің қолдаухаты болып табылады. 

Шетелдік азамат қабылдаушы Тараптың өтініші бойынша ғана РВП алатын болады. 


- Көші-қон заңнамасын бұзғаны үшін қандай жауапкершілік қарастырылған? 


- ҚР Әкімшілік Кодексіне көші-қон өзгерістеріне ілеспе түзетулер енгізілді.

Шетелдіктің ҚР – нан үш тәулікке дейін кетпеген жағдайда, рұқсат етілген 30 күннен кейін полиция ескерту шығарады.

Егер бұл мерзім 3 күннен 5 күнге дейін болса, онда полиция 10 АЕК айыппұл төлейді (26 510 теңге))

5 тәуліктен 10 тәулікке дейін айыппұл-15 АЕК (39 855 теңге)

10 тәуліктен және одан жоғары шықпаған жағдайда әкімшілік іс сотқа жіберіледі. Бұл жағдайда сот 25 АЕК-тен (66 275 теңге) айыппұл немесе әкімшілік қамау немесе әкімшілік қуып жіберу көзделген. 


Инфографика: 

3-5 тәуліктен бастап 10 АЕК айыппұл 

5-10 тәуліктен бастап айыппұл 15 АЕК

10 тәуліктен астам-айыппұл 25 АЕК


Қабылдаушы тараптың жауапкершілігі

Қабылдаушы Тарап шетелдік адамның ел аумағына келгені туралы көші-қон қызметін хабарламағаны, шетелдік елге КҰҚ ресімдемегені үшін жауапты болады. 

Жеке тұлғалар Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодекске сәйкес тәртіп бұзушылық туралы ескертіледі, ал заңды тұлғалар – 10 – нан 20 АЕК-ке дейін (26 510 теңге-53 020 теңге) айыппұл салынады. 



ПІШУ_1: 

2019 жылы Қостанай облысында 31 мыңнан астам шетел азаматы тіркелді. Бұл сан жылдан жылға өсіп келеді.  Көші-қон заңнамасын бұзғаны үшін 2019 жылы 111 шетелдік елден шығарылды, 2300 әкімшілік жауапкершілікке тартылды.




















Жедел алдын алу іс-шаралары

"ІЗДЕСТІРУ»



Қостанай облысы бойынша қылмыстық – атқару жүйесі департаментінің Қарасу ауданының №1 пробация қызметінің есебінде тұрған бас бостандығынан айыру жазасына сотталған адамдар тарапынан құқық бұзушылықтардың алдын алу және қайталап қылмыстардың алдын алу мақсатында Қарасу ауданының аумағында 2019 жылдың 13 желтоқсанынан 2020 жылдың 03 қаңтары аралығында "Іздеу"жедел алдын алу іс-шарасы өткізіледі.

"Іздестіру" жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізу негізгі міндеті Қарасу ауданының №1 БК есебінде тұрған адамдарды "шартты түрде сотталған", "бас бостандығын шектеу", "қоғамдық жұмыстар", "ҚІҚ" санаттары бойынша тексеруді Қарасу ауданының КҚПБ ПУИ-мен бірлесіп, есепте тұрған сотталғандарды тексеруді ұйымдастыру, сотталғандардың туысқандарымен және сотталғандарға оң әсер ететін адамдармен таныстыру әңгімелерін жүргізу.  Ішкі істер органдарының әкімшілік деректер базасы және басқа да есептері бойынша сотталғандар тарапынан әкімшілік құқық бұзушылықтарды және қайталап қылмыстарды уақтылы анықтау және іздестіру жарияланған адамдардың орналасқан жерін анықтау, пробация қызметінің бақылауынан жалтарған адамдарға қатысты бастапқы – іздестіру іс-шараларын жүргізу мәніне тексеру жүргізу.

       Сондай-ақ, қоғамдық тәртіпті нығайту, есепке алынған адамдар тарапынан қылмыстарды анықтау және жолын кесу мақсатында Қарасу ауданының КҚПБ УПИ-мен көңіл көтеру орындары мен ойын-сауық орындары бойынша, қоғамдық тәртіпті бұзатын, сот үкімі бойынша осындай орындарда болуына тыйым салынған сотталған адамдардың, сондай-ақ жазаны өтеу тәртібі мен шарттарын бұзатын сотталған адамдардың болу мәніне бірлескен рейдтік іс-шаралар өткізілді.


Қарасу ауданы №1 БК инспекторы

әділет лейтенанты: Кинжигаримова Б. Т.














Қазақстан Республикасында бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған және пробация қызметінің есебінде тұрған азаматтарды әлеуметтік оңалтудың 2017-2019 жылдарға арналған кешенді стратегиясы

   Қазақстан Республикасында бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған және пробация қызметінің есебінде тұрған азаматтарды әлеуметтік оңалтудың 2017 - 2019 жылдарға арналған кешенді стратегиясы бас бостандығынан айыру орындарынан босатылғаннан кейін және пробация қызметінің есебінде тұрған кезеңде азаматты әлеуметтік бейімсіздендіру және депривациялау алғышарттарын жоюға бағытталған.

Әлеуметтік бейімдеу және әлеуметтік оңалту тұлғалардың белгіленетін пробация қамтиды:

1) медициналық көмек; білім алу; кәсіпті игеру (кәсіптік даярлау, қайта даярлау және біліктілікті арттыру); жұмысқа орналасуға жәрдемдесу; психологиялық сүйемелдеу; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жеңілдіктер, өзге де әлеуметтік төлемдер алу мәселелері бойынша әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету;;

2) әлеуметтік байланыстардың қолдау жүйесін қалпына келтіруге және қалыптастыруға жәрдемдесу (әлеуметтік-психологиялық және психологиялық консультация беру; әлеуметтік патронаж; отбасылық және өзге де әлеуметтік-оң байланыстарды қалпына келтіруге көмек);

3) әлеуметтік-тұрмыстық және мәдени бейімдеу (болу орнымен қамтамасыз ету, оңалту іс-шараларын ұйымдастыру, мәдени іс-шараларға қатысуға тарту);

4) әлеуметтік-құқықтық және өзге де мәселелер бойынша консультациялар беру.

Мамыр айында Жұмыспен қамту орталығы өкілінің пробация қызметінде есепте тұрған есепке алынған тұлғалармен, бас бостандығынан айыру орындарынан келген адамдармен кездесуі ұйымдастырылды, онда кәсіби білім алу, жұмысқа орналастыру мәселелерінде "жұмыспен қамту 2020 Жол картасы" бағдарламасы, Өңірлерді дамыту бағдарламалары шеңберінде мемлекеттік қолдау көрсетілетінін түсіндірді.

Кейіннен жұмысқа орналасуға көмек көрсету үшін жергілікті атқарушы органдар жеке инвесторлар мен үкіметтік емес ұйымдардың әлеуетін пайдалана отырып, еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес жұмыссыздарды кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға жібереді. Қоғамның қазіргі заманғы қажеттіліктерін ескере отырып, жұмыссыздарды жұмысқа орналастыру үшін қоғамдық жұмыстар түрлерінің тізбесі кеңейтілетін болады.






Пробация қызметі-қылмыстық жазаларды қоғамнан оқшауламай орындауды қамтамасыз ету жөніндегі атқарушылық және өкімдік функцияларды жүзеге асыратын және өзінің есебінде тұрған сотталғандарға әлеуметтік-құқықтық көмек алуға, қайта әлеуметтендіруге, сондай-ақ күдіктіге қатысты сотқа дейінгі баяндама жасауға жәрдем көрсететін қылмыстық-атқару жүйесінің органы;

Пробациялық бақылау-уәкілетті органдардың сотталғандарға сот жүктеген міндеттердің орындалуын және олардың мінез-құлқын бақылауды жүзеге асыру, сондай-ақ оларға әлеуметтік-құқықтық көмек алуға жәрдем көрсету жөніндегі қызметі;
БК қызметі 15.08.2014 ж. №511 "БК қызметін ұйымдастыру ережесін бекіту туралы "»
5-бап. Пробация қызметінің негізгі бағыттары
Пробация: 
 сотқа дейінгі баяндама жасай отырып, күдіктінің өмір сүру жағдайын, әлеуметтік-демографиялық, психоәлеуметтік, криминологиялық сипаттамасын және өзге де ерекшеліктерін зерделеу;
 пробация қызметінің есебінде тұрған адамдардың сот жүктеген және Қазақстан Республикасының Заңында көзделген міндеттер мен шектеулерді орындауын бақылауды қамтамасыз ету; 
 пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға орта, техникалық және кәсіптік білім алуда, жұмысқа орналасуда, медициналық көмек көрсетуде жәрдем көрсету; 
 пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға олардың жаңа қылмыстық құқық бұзушылықтар жасауының алдын алу, сондай-ақ жасалған қылмыстық құқық бұзушылықтың себептері мен жағдайларын жою мақсатында олардың мінез-құлқын түзету үшін әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетудің жеке бағдарламасында айқындалатын көлемде әлеуметтік-құқықтық сипаттағы көмек көрсету;
 пробация қызметі сотталғанды қылмыстық-атқару (пенитенциарлық) жүйесі мекемесінің әкімшілігімен бірлесіп босатуға дайындауды қамтамасыз етеді.
3-тарау. Пробация қызметінің өкілеттіктері және оның өзара іс-қимылы
мемлекеттік органдар, ұйымдар мен азаматтар
9-бап. Пробация қызметінің өкілеттіктері
1. Пробация қызметі:
      1) жеке басын психологиялық-әлеуметтік тестілеуді өткізеді;
      2) бас бостандығынан айыру орындарынан босатуға дайындық кезеңінде сотталғандардың әлеуметтік мінез-құлқын түзету (қайта әлеуметтендіру) бағдарламасын іске асырады; 
      3) сотқа дейінгі, үкімдік, пенитенциарлық және пенитенциарлық пробацияға түсетін адамдарды есепке алуды жүргізеді; 
      4) сот жүктеген міндеттерді орындау және оларды орындамағаны үшін жауапқа тарту тәртібін түсіндіреді; 
5) осы Заңда көзделген жағдайларда пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға қатысты пробациялық бақылауды жүзеге асырады;; 
6) пробациялық бақылауды жүзеге асыру және тоқтату және пробациялық бақылау тәртібін бұзғаны үшін жауапкершілікке тарту тәртібі мен шарттарын түсіндіреді; 
7) пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға олардың әлеуметтік-құқықтық көмек алуына жәрдем көрсетеді; 
8) әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету тәртібін түсіндіреді; 
9) пробациялық адамның тұрғылықты жерін, оның денсаулық жағдайын, білім деңгейін және еңбекпен қамтылуын, сондай-ақ оған әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету көлемін айқындау үшін қажетті өзге де мәліметтерді белгілейді; 
      10) мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара іс-қимыл жасайды;
11) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.


10-бап. Пробация қызметінің мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және Азаматтарға өзара іс-қимылы.
1. Пробация қызметі өз құзыреті шегінде пробацияға жататын адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.
2. Шетелдік үкіметтік емес ұйымдар пробация қызметіне Қазақстан Республикасының заңнамасына және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес іске асырылатын жобалар шеңберінде көмек көрсете алады. 
      3. Жергілікті атқарушы органдар, ұйымдар мен азаматтар пробация қызметі әзірлеген әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетудің жеке бағдарламасына сәйкес пробацияға түсетін адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетеді.

№1 БК инспекторы

Қарасу ауданы

Әділет министрі Б. Т. Кинжигаримова

Установите Яндекс.Переводчик на мобильный телефон


 






                                                                           

ЖСН символдары туған күнімен сәйкес келмеуі– қате емес

 

«Сәйкестендiру нөмiрлерiнiң ұлттық тiзiлiмдерi туралы»Заңының 1-бабына сәйкес жеке сәйкестендiру нөмiрi (әрі қарай –ЖСН)- жеке тұлға, соның iшiнде өзiндiк кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 22 мамырдағы № 406 қаулысымен бекітілген «Сәйкестендірунөмірін қалыптастыру»Ережесінің 3-тармақшасының 1-тармағына сәйкес ЖСН 12 цифрдан тұратын бірегей комбинацияны білдіреді, сондай-ақ, жеке басты куәландыратын (туу туралы куәлік, ҚРазаматының паспорты, ҚРазаматының жеке куәлігі, шетелдіктің ҚРтұруына ықтиярхат және т.б.)құжаттарды беру кезінде жеке тұлғаға құрылады.

Бұрын 2013жылға дейін аталған ЕрежеменЖСН қалыптастыру және оқылу алгоритмі жеке тұлғаның туған күнiн, жынысын қамтыған болатын.

ҚРҮкіметінің 26.08.2013 жылғы № 853 қаулысымен бұл Ережеге өзгерістер енгізіліп, ЖСН сандық мәліметтерін азаматтардың дербес деректеріне байланыстыру алынып тасталды.

ЖСН қалыптастыру алгоритмі және оның құрылымы тек техникалық мәні бар, ол бала (қыз) асырап алудан басқа жағдайда, бастапқы қалпынан қандайда бір өзгертуге немесе түрлендіруге жатпайды.

Осылайша,ЖСН символдары туған күнiмен сәйкес келмеуі қате болып табылмайды.

Мемлекеттік органдарымен және басқа да мекемелермен ЖСН нөмірлерінің дұрыс еместігі негізінде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға жол берілмейді.

 

 

Қарасу АПБ КҚҚТ аға инспекторы

полиция капитаны Кузнецова А.Л.

 





ОПМ "ПРОБАЦИЯ»

       Маңызды рөл алдын алу және ескерту арасында қылмыстың бейім адамдарды асоциальному мінез-құлыққа, носящему деп аталатын "қылмыстық" сипаты болып табылады өзара іс-қимыл пробация қызметі бөлімдері, полиция, ол жетеді жолымен уақтылы ақпарат алмасу, бақылау мен қадағалауды, сотталғандарды бас бостандығынан айырмай.

      Қазіргі уақытта 2019 жылғы 11-17 наурыз аралығында барлық өңірлерде Қарасу ауданының №1 есебінде тұрған қоғамнан оқшаулаусыз жазаларға сотталған адамдар тарапынан құқық бұзушылықтардың алдын алуға және қайта қылмыс жасаудың алдын алуға бағытталған "Пробация" жедел-алдын алу іс-шарасы өткізілуде.

       Осы іс-шара барысында Қарасу ауданының №1 пробация қызметі учаскелік полиция инспекторларымен бірлесіп сотталғандарды тұрғылықты және жұмыс орны бойынша тексеруді жүзеге асырады, сотталғандармен да, сол адамдардың туыстарымен де профилактикалық әңгімелесулер өткізеді.

           Бас бостандығын шектеу түріндегі жазаға сотталғандарға ерекше назар аударылды, себебі бұл жаза түрі тұрғылықты жері бойынша тұру кестесін сақтауды көздейді, әсіресе кешкі уақытта, сонымен қатар мұндай сотталғандарға пробация қызметін хабарламай, тұрғылықты жерінен тыс жерлерге шығуға тыйым салынады.

         

     Молдахаликова С. Е.

Ескерту.Қарасу ауданы №1 БК инспекторы 


СЕН ҚОҒАМҒА ҚАЖЕТ!


Сен қоғамға қажет! осындай ұранмен Қарасу ауданының аумағында "Пробация" жедел-алдын алу іс-шарасы кезінде Қарасу ауданының №1 пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға шығу жүзеге асырылды. Қарасу ауданының №1 пробация қызметінің аға инспекторы С. Молдахаликова, Қарасу ауылы әкімдігінің өкілдері М. Едігенов, Восточный ауылдық округінің әкімдігі А. Жакишев, сондай-ақ "НұрОтан" ҚБ төрағасының бірінші орынбасары К. Муканов

Аталған іс-шара барысында пробация қызметінде есепте тұрған сотталғандармен, сондай-ақ олардың туыстарымен әңгімелесу өткізілді. Негізгі міндет сотталғандарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету болып табылады. "Нұр Отан" партиясының өкілі Қ. Мұқановқа бірқатар сұрақтар мен ұсыныстар қойылды.













Қазақстан Республикасында еңбекші көшіп келушілерге рұқсат беру. 


   "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру және ұзарту "мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 25 желтоқсандағы № 938 бұйрығымен көші-қон қызметі бөлімшелеріне немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы (Қазақстан Республикасы визасыз келу және болу тәртібі туралы келісім жасасқан елдердің азаматтары) ұсынатын құжаттар топтамасының жаңа тізбесі бекітілді. 
Сонымен қатар, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 8 ақпандағы № 76 "еңбекші көшіп келушіге рұқсатты беру, ұзарту және кері қайтарып алу, сондай-ақ еңбекші көшіп келушілерді тіркеу, олардың дакто -, фотоесептерін қалыптастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы"бұйрығына тиісті өзгерістер енгізілді.
Алу үшін қажетті құжаттар тізбесі еңбек алғаш рет рұқсат:
       1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша еңбекші көшіп келушіге рұқсат беру (ұзарту) туралы өтініш-сауалнама;
      2) Жеке табыс салығы бойынша алдын ала төлемді төлеу туралы түбіртектің көшірмесі (түпнұсқа салыстыру үшін ұсынылады);
      3) мемлекеттік шекарадан өткені туралы белгісі бар жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (түпнұсқа салыстыру үшін ұсынылады);
       4) "денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген № 086/е нысандағы медициналық анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген););
       5) дактилоскопиядан және суретке түсіруден өткені туралы анықтама – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша (көшіп келушінің алдыңғы күнтізбелік жыл ішінде еңбек рұқсатын алғаны туралы мәліметтер болған кезде дактилоскопиялау және суретке түсіру жүргізілмейді).
      6) медициналық сақтандырудың көшірмесі (түпнұсқа салыстыру үшін ұсынылады);
      Рұқсатты ұзарту үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының аумағында уақытша тіркелген жері бойынша мынадай құжаттарды өзі ұсынады:
      көрсетілетін қызметті берушіге не Мемлекеттік корпорацияға:
       1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағының 1), 2) тармақшаларында көрсетілген құжаттар;;
        2) еңбекші көшіп келушіге бұрын берілген рұқсат;
       3) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс беруші мен көшіп келуші арасында жасалған еңбек шартының көшірмесі;;
        4) медициналық сақтандырудың көшірмесі (түпнұсқа салыстыру үшін ұсынылады);
       Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады:
1) Еңбек иммигрантында еңбек шартында көрсетілген таңдаған мамандығы бойынша еңбек қызметіне кедергі келтіретін аурудың болуы;
        2) "мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"Қазақстан Республикасы Заңының 19-1-бабының 2-тармағында көзделген негіздер.
Бұл ретте, ҚР ІІМ-нің 19.10.2015 жылғы №850 "еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру және ұзарту "мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Бұйрығының заңды күші жойылғанын хабарлаймыз.

Көші-қон қызметінің аға инспекторы 
Қарасу ауданының полиция бөлімі 
полиция капитаны А. Л. Кузнецова






ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ҚАЖД ҚАРАСУ АУДАНЫНЫҢ №2 ПРОБАЦИЯ ҚЫЗМЕТІ

ҚР ІІМ 2018 жылға арналған Операциялық жоспарының 93 тармағын орындау мақсатында, сондай-ақ пробация қызметтері мен ішкі істер органдарының өзара іс-қимылының тиімділігін арттыру, пробация қызметінде есепте тұрған адамдардың жаңа құқық бұзушылықтарды жасауының алдын алу мақсатында,  бас бостандығынан айырумен байланысты емес жазаларға сотталған адамдар тарапынан құқық бұзушылықтарды және қайталап қылмыстарды болдырмау ,сондай-ақ Қарасу ауданының аумағында іздеу жарияланған адамдардың орналасқан жерін анықтау мақсатында 13.11.2018 ж. бастап 23.11.2018 ж. Қарасу ауданының № 2 пробация қызметі қоғамнан оқшаулауға байланысты емес жазаларды және өзге де қылмыстық құқықтық жауапкершілік шараларын орындау, есепке алу, Тәрбие жұмысын ұйымдастыру, АҚО-да есепте тұрған сотталғандар арасында қылмыстар мен құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша жұмыстар жүргізеді. 

Қарасу ауданының № 2 пробация қызметі өз қызметін Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 15 тамыздағы № 511 бұйрығына сәйкес жүзеге асырады. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 17 қыркүйекте № 9738 тіркелді, Қазақстан Республикасының Қылмыстық, Қылмыстық – атқару заңнамасын қатаң сақтауға негізделеді.

"Есепке алушы" РПМ барысында ҚР ІІМ "Web-интерфейс" базасы және ішкі істер органдарының басқа есептері, "Ақпараттық сервис" ААЖ, "Ақ Бүркіт-клиенті" деректер базасы бойынша барлық есепке алынған адамдарды олардың тарапынан құқық бұзушылықтарды уақтылы анықтау (шетелге шығу ел ішінде ескертусіз, әкімшілік құқық бұзушылық жасаусыз және т.б.) немесе қайтадан қылмыстық құқық бұзушылықтарды анықтау мәніне тексеру жүзеге асырылады. Тұрғылықты жері және жұмыс орны бойынша кешкі уақытта тексерулер, сотталғандарға оң әсер ете алатын туыстарымен және адамдармен әңгімелесу жүргізіледі.

Жазасын өтеп жатқандарды бақылау тұрақты негізде жүргізіледі. Сотталғандардың мінез-құлқына, оларға сот жүктеген міндеттерді сақтауына қатысты басқа құқық қорғау органдарымен және өзге де мемлекеттік органдармен және мекемелермен ақпарат алмасуды жүзеге асыру. 


№2 БК аға инспекторы

Қарасу ауданы

Әділет аға лейтенанты Б. К. Крмаев





РПМ "ПОДУЧЕТНИК»


       Маңызды рөл алдын алу және ескерту арасында қылмыстың бейім адамдарды асоциальному мінез-құлыққа, носящему деп аталатын "қылмыстық" сипаты болып табылады өзара іс-қимыл пробация қызметінің бөлімдерімен, ішкі істер, ол жетеді жолымен уақтылы ақпарат алмасу, бақылау мен қадағалауды, сотталғандарды бас бостандығынан айырмай.

      Қазіргі уақытта 2018 жылдың 12-23 қарашасы аралығында Қарасу ауданының аумағында Қарасу ауданының №1 есебінде тұрған қоғамнан оқшаулаусыз жазаларға сотталған адамдар тарапынан құқық бұзушылықтардың алдын алуға және қайта қылмыс жасаудың алдын алуға бағытталған "қылмыскер" Республикалық алдын алу іс-шарасы өткізіледі.

       Осы іс-шара барысында Қарасу ауданының №1 пробация қызметі учаскелік полиция инспекторларымен бірлесіп сотталғандарды тұрғылықты және жұмыс орны бойынша тексеруді жүзеге асырады, сотталғандармен да, сол адамдардың туыстарымен де профилактикалық әңгімелесулер өткізеді.

     


Пробация қызметі

               Молдахаликова С. Е.




Өз өзгерту үшін Мотивация.


Мотивация-адамның жетекші қажеттіліктерді қанағаттандыруға эмоционалды боялған ұмтылысы. Мотивация төмен (аштық, шөлдеу, қорқыныш, агрессия және т.б. уәждемелер) және жоғары (әлеуметтік) болып бөлінеді. Ұжымда қабылданған адамның әлеуметтік уәждемесі, мойындау, қолдау алу, адамдардың тілектестік қарым-қатынасы, білім алуға, белгілі бір мамандықты меңгеруге, өнерді, әдебиетті тануға ұмтылу сияқты қоғамдық тәрбие процесінде жеке қалыптасады. Айқын әлеуметтік мотивация әрқашан тұлғаның мақсаттылығын, оның құқықтық және адамгершілік (этикалық) қондырғыларға сәйкес белсенді әрекет ету қабілетін анықтайды.

Басты мақсат пробация қызметінде уәждемені пайдалану-бас бостандығынан айырмай сотталғандарға көмек көрсету жақсы жаққа өзгереді. Өзін-өзі Ақтаудағы мотивация-бұл толыққанды өмірге жол. Негізгі бағыттарының бірі пробация Қызметі болып табылады алуға жәрдем көрсету білім меңгеру, мамандық, жұмысқа орналасу, емнің, сондай-ақ қамтамасыз ету құқықтық көмек. Жұмыспен қамту орталығында босатылған адам жұмыспен қамту, кәсіптік бағдар, кәсіптік даярлау және қайта даярлау мәселелері бойынша тегін кеңес ала алады. Бос орындар мәлімделген мамандығы жоқ адамдар олардың қалауы бойынша жаңа кәсіпті (мамандықты) тегін оқытуға не жұмысқа орналасуға мүмкіндік беретін біліктілігін арттыруға жіберілуі мүмкін.

Сотталғанға өз шешімін түзетуге мүмкіндік беру қажет. Сотталған оны мәжбүрлейтін идеяны еңсеруге, адамгершілік нормалар шеңберінде түзелудің және іс-әрекеттің орындылығына өз сенімін табуға тиіс.

Пробация қызметі Кинжигаримова Б. Т.





Қарасу ауданының № 1 пробация қызметі

Ақпарат

На територии Карасуского района с 10  по 21 сентября 2018 года проводится Республиканское профилактическое мероприятие «АЛЬТЕРНАТИВНИК».

Службой пробации № 1 Карасуского района  проводится работа по исполнению наказаний и иных мер уголовно правовой ответственности не связанных с изоляцией от общества, учета, организации воспитательной работы, предотвращению повторных преступлений  и правонарушений среди осужденных, состоящих на учете СП. Свою деятельность служба пробация № 1 Карасуского района осуществляет  в соответствии с  приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 августа 2014 года № 511, основывает на строгом соблюдении уголовного, уголовно – исполнительного  законодательства Республики Казахстан. Осуществление обмена информацией с другими правоохранительными органами и иными государственными органами и учреждениями, касающихся поведения осужденных, соблюдения ими возложенных на них  судом обязанностей, проведения совместных профилактических мероприятий. В период РПМ проводятся проверки по месту жительства и работы, беседы с родственниками и людьми, могущими оказать положительное влияние на осужденных. Запланированы рейды в увесилительно-развлекательные заведения, ночные магазины на предмет нахождения лиц осужденных без изоляции от общества.

Аға инспекторы  
№ 1 пробация қызметі
Қарасу ауданы
әділет капитаны
Молдахаликова С.Е.




Қарасу ауданының ішкі істер бөлімі


бастық – Әбдіқалықов Қайрат Әмірғалиұлы 
тел. 8-71452-2-11-30                                                    Мекенжайы: Қарасу ауылы, Исаков көшесі, 80

147879275


ТҮСІЛУ: Қарасу ауданда Уческелік инспектордың тізбесі.pdf


«ПРОБАЦИЯ» Р П І

Қазақстан Республикасы Ішкі Істер Министірлігінің 28.12.2016ж. № 161 бұйрығымен бекітілген ҚР ІІМ 2017 жылғы Операциялык жоспардын 74 тармағың орындау мақсатында Қарасу ауданының №2 пробация қызметінде есебінде тұрған қоғамнан оқшаулаусыз жазасына кесілген сотталғандардың қылмыстарды алдын-алу барысында 2017 ж. 27-30 наурыз аралығында Республика аумағында «Пробация » атты Республикалық профилактикалық іс шара жүргізіледі.

Осыған байланысты Қарасу ауданының № 2 пробация қызметінің қызметкерлері барлық есепте тұрған сотталғандардың қылмыстарды анықтау үшін ҚР ІІМ мәліметтер базасында тексеріледі.Пробация қызметінің қызметкерлері мен Қарасу аудандық ІІБ жергілікті полиция қызметінің участкелік полиция инспекторларымен бірлесіп қоғамнан оқшаулаусыз жазасына кесілген сотталғандардың тұрғылықты мекен-жайларымен жұмыс орындарын тексереді.Сонымен қатар олармен қылмыстық және әкімшілік құқықбұзушылықтарды болдыртпау барысында профилактикалық әнгімелер жүргізіледі.

Қарасу ауданының №2 пробация кызметі

Жасөспірімдер бақылаусыз қалмауы керек

Бүгінде жасөспірімдердің құқық бұзушылығы - өзекті мәселенің бірі. Оған Үкімет үнемі баса назар аударып келеді. Десек те, бұл көкейтесті мәселенің алдын алу, анықтау және жою жөніндегі іс-шаралар ішкі істер бөліміне үлкен жауапкершілікті жүктейді.

Ресми деректерге сүйенсек, аудан бойынша құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында 51 жасөспірім тіркеуде тұр. 96 жасөспірім әртүрлі әкімшілік жауапкершілікке тартылған. Сондай-ақ, балаларына немқұрайлы қарайтын 70 отбасы бақылауға алынған.

Қалай десек те, жасөспірімдер мәселесінің бір ұшы – ата-аналарға келіп тіреледі. Өйткені ата-ананың саналы, мақсатты тәрбиесі, бала өмірінде үлкен рөл атқарады. Сондықтан да ата-ана бала тәрбиесiне ерекше мән беруi қажет. Айталық, қазіргі қоғамда ата-аналық міндеттерін тиісті дәрежеде орындамайтын ата-аналар да кездесіп жатады. Оларды ата-аналық құқығынан айыру туралы іс - кәмелеттік жасқа толмағандар істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияның отырысында қаралады.

Кәмелетке толмағандар арасында қылмыстардың және құқық бұзушылықтардың алдын алу саласындағы тиімді әдістердің бірі - жасөспірімдердің заңды сыйлаушылық мінез-құлқын қалыптастыру және құқықтық сауаттылығын арттыру болып табылады. Бұл ретте, аудандық ішкі істер бөлімінің қызметкерлері кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықты болдырмау мақсатында рейдтік және басқа да түрлі іс-шараларды жүргізіп келеді.

«Келісіп пішкен тон келте келмес» демекші, жасөспірімдермен жұмыс жасайтын жедел қызметтің жеке құрамы ата-аналар, мұғалімдер, аудандық білім бөлімі мекемесінің қызметкерлері және басқа да мекеме өкілдерімен бірлесіп, жасөспірімдер көп жиналатын орындарда құқық бұзушылықтың алдын алу және тексеру шараларын жүргізіп келеді.

Айнұр Досқали

Есірткі құралдары мен психотроптық заттардың заңсыз айналымына қарсы күрес тақырыбы.

Есірткі құралдары мен психотроптық заттардың заңсыз айналымы саласында қылмыстар мен құқық бұзушылыққа қарсы күрестің әдістері мен тәсілдерін жетілдіру мәселелері нашақорлық пен есірткі бизнеске қарсы әрекет жөнінде маңызды және өзекті қалыптасатын шаралар кешенінің бірі болып табылады.

Біздің еліміз ұйымдастырылған есіртікі бизнесінің қызметін алаңына Қазақстанды тарту әрекетке тайынбай қарсы әрекет етеді, сондықтан есірткі бизнеске қарсы күрес пен алдын алуы жалпы ұлттық мемлекеттік саясатының дәрежесіне тұрғызылды.

Есірткі қылмысқа жауапкершілікті нығайту туралы Заң қабылданды. 

Аса ірі мөлшерде есірткіні ұрлап өткізуге, сондай-ақ заңсыз сатып алуға, тасымалдауға немесе тарату мақсатында сақтауға, жасауға, өңдеуге, жөнелтуге немесе есірткі құралдарды не психотроптық заттарды таратуға жасалған а) ұйымдастырылған топпен немесе қылмыстық қоғамдастықпен (қылмыстық ұйыммен); б) білім беру ұйымдарында; в) біле тұра кәмелетке толмағанның қатынасына қатаң жаза, бас бостандығынан өмірлік айыруы қарастырылған.  

ҚР Қылмыстық кодексінің 259-бабының құрылымы өзгертілді, қазір онда есірткіні заңсыз сатып алумен, сақтаумен, жасаумен тасымалдаумен, жөнелтумен, таратумен байланысты қылмыстардың жекелеген құрамы объективтік тараптар белгілері жете шектелген. 

Сонымен қатар есірткіге қарсы қылмыстарды анықтау, жолын кесу мен алдын алу тиімділігін жоғарлатуға себебші болатын қосымша тәжірибелі шараларды қабылдауға әлде де қажет етеді.

Есірткі құрал - есірткі құмартушылықты тудыратын орталық жүйке жүйесіне ынталандырылған, седативтік, елес ықпал етуді көрсететін синтетикалық немесе табиғи түптегі заты, препарат, өсімдік. 

Біздің ауданда ең қолданатын есірткі құралдарына марихуананы және көкнәр сабанының тұнбасы жатады.

Әрине есірткімен байланысты қылмыстарды анықтауы, жолын кесуі мен алдын алуы есірткі бизнесіне қарсы күрес жөніндегі тергеушілер мен жедел бөлімшелерінің тиімді өзара әрекет етуден ғана емес азаматтардың белсенділіктен және қоғамдық саналықтан тұрады.

Тарату, нашақорлықтардың жиналу орындары, есірткі ұялары туралы құқық қорғау органдарына азаматтардан келіп түскен ақпарат есірткіні таратуға, сондай-ақ оларды жасау мен қолдануға қарсы осындай қоғамдық-қауіпті құбылыстарды төмендетуге тиімді әдістердің бірі болып табылады.

Осыған орай есірткі бизнеске қарсы өзара әсер ету тиімділігі құқық қорғау органдардың жұмыс сапасынан ғана емес және есірткіге қарсы күрес болып табылатын мемлекеттің, қоғамның, құрылған қоғамдық ұйымдардың жалпы мен бірлескен жігерден, сондай-ақ біздің еліміздің әр азаматтан тәуелді болып тұрады.  

Аудан прокуратурасымен есірткі құралдары мен психотроптық заттармен байланысты қылмыстармен күресуге бағытталған жұмыс тұрақты жүргізулуде және басымдық міндеттердің бірі болып табылады.

Жоғарыда айтылғанның негізінде біздің ауданымыздың азаматтардың мағлұматына Қарасу ауданының прокуратурасында тұрақты "21-4-32" сенім телефоны қызмет етеді деп хабарлайды, осы арқылы есірткі құралдар мен психотроптық заттарды тарату, оларды медициналық емес жасау мен қолдану фактілері туралы хабарлауға болады.

Қарасу ауданы прокурорының орынбасары

әділет кіші кеңесшісі                                                                         Т. Базарханов

Қылмыстық-құқықтық статистикасы

Қостанай облысы бойынша Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі Комитетінің басқармасымен облыстың қалаларындағы, аудандарындағы және елді мекендеріндегі қылмыстың жай-күйі туралы статистикалық деректердің талдауы тұрақты жүргізіледі. 

Құқықтық статистиканың негізгі міндеттердің бірі Қазақстан Республикасындағы қылмыстың өсімін және төмендеуін себепші болатын себептері мен жағдайларын анықтау үшін жай-күйін жан-жақтан айқындау болып табылады.  

Қылмыстық-құқықтық статистикасы - қылмыстық-құқықтық саласында қылмыстың, қылмыстық сот ісінің, атқарушы ісінің жай-күйі, қылмыстарды жасауға қылмыстық-құқықтық ықпал ету жазалауды және өзге де шараларды қолдану туралы мемлекеттік құқықтық статистиканың саласы.

Қарасу ауданында есірткі құралдардың заңсыз айналымымен байланысты тіркелген қылмыстардың санын көбейтуімен сипатталатын есірткі жағдайы статистикалық  деректерді зерттеуі көрсетеді. Бұл каннабис, марихуана және нашаның үлкен саны.

Сондай-ақ әйелдермен жасалатын қылмыстар талданады. Ертеден әйелдер ана, махабат, меірімділік сияқты сөздермен ойға байланыстырылады. Ал біздің уақытта әйелдер жиі тонау не кісі өлтіруге барады.

Өте жиі әйелдер мас күнемдік күйінде өз іс-әрекеттерін бақыламай отырып пішаққа қолдарын жұмсайды.

Өткізілген талдаумен әйелдермен жасалған қылмыстардың негізгі санаты тонау, тұтынушыны алдау, қылмыс, есірткі құралдарды заңсыз айналымымен байланысты болып табылғаны белгіленді. 

Әрине, мас күнемдік, тұрмыс пен жеке өмірін жөнге салынбағандық, оңай өмірге және оңай ақшаға тырмысу сияқты қолайсыз әлеуметтік-экономикалық факторлар әйелдерді қылмыстардың әр түрлерін жасауға итеріп өз жақындарына ғана емес және де қоршағандарға зарды келтіреді. 

Құрметті Қарасу ауданының тұрғындары, абай болыңыздар, өз мүліктеңізді қадағалаусыз қалдырмаңыз, аморальдық іс-әрекетті жасауға жақын тұлғаларды еліктірмеңіз. Бірақ та бұл болып қалса өз заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін дер кезінде хабарласыңыз. Ал егер де өтініштеріңізді уәкілетті органдарда қабылдауда бас тартылса немесе әрекетсіздік жасалса Қарасу ауданының прокуратурасына мына телефон арқылы 8 (71452) 21-6-04 хабарласыңыз.

Қарасу ауданы бойынша ҚР БП құқықтық

статистика және арнайы есепке алу саласында

заңдылыққа қадағалау жөніндегі прокуроры                                                                              Т. Ерғалиев

хат жіберу